КАК МАГЬОСНИКЪТ СЕ СВЪРЗВА С ДЖИН?

 




Споразумение между магьосник и шейтан В повечето случаи споразумението между магьосник и шейтан изисква магьосникът да извърши определени езически ритуали, 

тайно или открито, 

а шейтанът да се погрижи за услугите, 

от които се нуждае магьосникът, или да изпрати някого, 

който да свърши работата. 

 Обикновено споразумението е между магьосник и някой от вождовете на племето на джиновете и шейтаните. 

Вождът нарежда на някой непочтителен от племето на шейтаните да работи за магьосника, да се подчинява на заповедите му и да го осведомява за минали събития,

 да предизвиква раздяла между мъж и съпругата му,

 да прави заклинание за любов между двама души, 

да направи някого неспособен и други неща, 

които ще бъдат обсъдени по-подробно в Шеста глава. Магьосникът изпраща шейтана на зла мисия, 

но ако той не се подчини на заповедите му, 

то магьосникът се доближава по-близо до вожда на племето чрез обаяния, които включват думи на възхвала и търсене на закрила при него, вместо при Аллах . 

В замяна вождът наказва шейтана и му заповядва да се подчинява на нарежданията на магьосника или нарежда на някого другиго да му се подчинява. 

 Следователно връзката между магьосника и подчинения джин се основава на омраза.

 Обикновено джинът нанася вреда на съпругата на магьосника, на децата или богатство му или дори на самия него,

 въпреки че магьосникът не е наясно за причината на неговото страдание, което може да бъде постоянна болка, 

безсъние или внезапно събуждане в ужас нощем. 

Освен това магьосниците суфлисти обикновено стават безплодни, защото джинът убива зародиша вътре в утробата

 още преди той да се е формирал.

 Това е толкова често срещано сред магьосниците, 

че някои от тях дори се отказват от професията си, 

за да имат деца.Веднъж лекувах жена, засегната от сихр. 

Когато започнах да чета от Корана, 

джинът, който я беше обсебил, 

проговори чрез нея, казвайки:

 „Не мога да изляза от нея!”

 Аз попитах:

 „Защо?” Той отговори: 

„Страхувам се, че магьосникът може да ме убие!”

 Аз казах:

 „Махай се оттук и отиди на място,

 за което магьосникът не знае!” 

 Той отговори: 

„Той ще изпрати някого след мен, за да ме върне при него.” 

 Аз рекох:

 „Защо не приемеш исляма и не се покаеш искрено? 

С позволението на Аллах , ще те научим на някои айети 

от Корана, които да те пазят от злото на неверниците сред джиновете.” 

 Джинът каза:

 „Не! Няма да приема исляма.

 Ще си остана християнин.” 

 Аз рекох: „Няма принуждение в исляма, 

но е важно да оставиш тази жена.”

 Той ми отговори: 

„Няма да я оставя!” 

 Аз казах:

 „Тогава, с позволението на Аллах , ще те изгоня.

 Ще прочета няколко айета от Корана и ще изгориш!” 

 Тогава едва му нанесох удар и той извика: 

„Ще изляза, ще изляза!” 

 Накрая той остави жената. 

 Обикновено колкото по-голямо е неверието на магьосника, толкова по-послушен му е шейтанът и по-бързо изпълнява заповедите му. 

Ако обаче магьосникът се въздържа от извършване на неща, включващи неверие, 

както му е указано от шейтана, 

тогава последният спира да изпълнява заповедите на магьосника. 

 Как магьосник се свързва с джин? 

 Има различни начини за осъществяване на връзка с джин,

 всеки от които изисква използването на езически или атеистичен език. 

По-долуще обсъдя осем метода, 

посочвайки накратко вида многобожие или неверие, които се използват при всеки от тях.

 Споменавам тези методи, защото някои мюсюлмани не правят разлика между лечението на сихр с Коран и лечението на сихр със сихр.

 Докато първото е имани (основаващо се на вярата), 

то второто е сатанинско.

 В повечето случаи обикновените хора са склонни

 да вярват, че например, 

когато магьосник изрича атеистични думи на сихр,

 строго се придържа към тях и ги смесва с айети от Корана, всъщност болният бива лекуван с Корана.

 Но това не е така. 

Ако потърпевшият повярва,

 че бива лекуван с Корана, 

така той се предава на магьосника, 

който ще може да прави каквото поиска с него. 

Затова целта от обсъждането на тези методи е моите братя и сестри мюсюлмани да бъдат предупредени за пътищата за злото, заблудата, 

а също и да се изобличат методите на тези покварени хора. 

 Първи метод:

 ал-иксам Заклеване във вожда на шейтаните и търсене на закрила при него Магьосникът влиза в тъмна стая, 

запалва огън и кади тамян с добра или лоша миризма в зависимост от предмета на искането.

 Например ако магьосникът възнамерява да раздели хора или да породи омраза и вражда между тях, 

той поставя тамян с лоша миризма в огъня.

 Но ако той иска да породи любов между хора или да обезвреди сихра на импотентен човек или сихр като цяло,

 той поставя тамян с хубава миризма в огъня. 

След това той започва да изрича своите безверски обаяния, 

като използва специфични заклинания. 

Те включват заклеване на магьосника в джиновете и призоваването им, 

 използвайки техния вожд като обект на клетвата 

(т.е. кълна се във вашия вожд и т.н.). 

Този метод включва също и други форми на многобожие като възхваляване на главния джин и търсене на закрила при него. Магьосникът (проклятието на Аллах  да е над него!) 

се изисква да бъде нечист, т.е. да е в състояние на дженаба или да носи мръсни дрехи и т.н. 

 След като изрече заклинанията, пред него се появява призрак във формата на куче, змия и т.н., 

при което магьосникът му нарежда даизпълни желанието му. Понякога може нищо да не се появи пред магьосника, в други случаи той може да чуе глас или може нищо да не се случи. 

В такъв случай той поставя възел върху следи от жертвата, например върху кичур от косата му, върху потно парче от дрехата му и т.н., и тогава нарежда на джина да се подчинява на всичко, което му заповяда.

 Коментари за този метод Този метод показва, че: 

 1) джиновете предпочитат тъмни помещения;

 2) джиновете се хранят с тамян, над който не е споменато името на Аллах ; 

 3) очевидното дело, включващо многобожие, в този метод, се намира в заклеването в джиновете и търсенето на закрила при тях;

 4) джиновете предпочитат мръсотията, затова шейтаните се доближават до нечисти неща. 

 Втори метод: 

клане Магьосникът взема птица (пиле или гълъб) или друго животно с определени качества, съгласно искането на джина. Обикновено животното е черно, тъй като джиновете предпочитат черните неща. 

 След това той заколва животното без да спомене името на Аллах . 

 Понякога той изцапва човека-жертва с тази кръв, а в други случаи не го прави. 

После той оставя трупа при развалини, в кладенец или на пустинно място, които обикновено са домовете на джиновете, без да спомене името на Аллах .

 След това се връща у дома, изрича заклинанието си и заповядва на джинове да сторят онова, което той желае.

Коментари за този метод Две дела, включващи многобожие, може да бъдат обобщени от този метод: 

 1) Жертвоприношението в името на джин е забранено според ранните учени и техните наследници, защото това е жертва, която не е принесена за Аллах .

 Следователно мюсюлманинът не трябва да яде от това месо, камо ли той да го заколи. 

Въпреки това, невежите вършват подобни неща по всяко време и навсякъде. 

Яхя ибн Яхя предава:

 „Уехб ми каза:

 „Един халиф добил извор и след това, за да не пресушат водата му джиновете, той заклал животно за джиновете и приканил хората да ядат от него. 

Когато Ибн Шихаб аз-Зухри чул за това, рекъл: 

„Закланото от халифа е непозволено и онова, което са яли хората, е непозволено.

 Пророка  е забранил да се яде от животно, заклано за джин.” Предадено е в Сахих Муслим, че Али ибн Аби Талиб  е казал: „Пророка  каза:

 „Аллах  проклина онзи, който прави жертвоприношение за друг, освен за Аллах.”

(Акям ал-мерджан)


2) Заклинанието, което магьосникът използва, 

за да се свърже с джина, включва явно многобожие,

 както Ибн Теймиййа посочва в не една от своите творби. 

 Трети метод: 

ас-суфлиййа Крайно неверие и езичество Това е добре познат метод сред магьосниците. 

Практикуващият го има голяма група от шейтани, 

които работят за него, подчинявайки се на неговите заповеди, защото в сравнение с другите магьосници,

 неговото неверие и езичество са най-крайни. 

Проклятието на Аллах  да е над тях! 

 Този метод може да бъде обобщен по следния начин: магьосникът носи Корана на ходилата си, като обувки, 

и отива в тоалетната, за дачете своите заклинания.

 След това излиза от тоалетната и отива в стая, където дава нареждане на джина какво да направи. 

В отговор, джинът бърза да изпълни заповедите на магьосника

 в чест на силното му неверие в Аллах  и превръщането му в шейтан.

 За да бъде класифициран като суфлист, 

магьосникът трябва да е извършил големи грехове, 

различни от тези, 

които бяха споменати, като например кръвосмешение, хомосексуален акт, прелюбодеяние или подиграване с религията – всичко с цел да се удовлетвори шейтанът.

 Четвърти метод: ан-неджас Изписване на части от Корана с мръсотия Магьосникът изписва айет от Корана с кръв от менструация или с друга нечиста течност, след което изрича безверските си заклинания. 

 В резултат се появява джин, на когото магьосникът нарежда да се подчинява на заповедите му. 

 Няма спор относно явното неверие, съдържащо се в този метод, защото подиграването с глава или дори с един айет от Корана е форма на неверие, а какво остава за изписването му с мръсотия. Пети метод:

 ат-тенкис Грешно изписване на думи от Корана Магьосникът (проклятието на Аллах  да е над него!)

 преписва думите на някоя от сурите на Корана грешно, 

докато чете заклинанията си. 

Тогава се появява джинът и магьосникът му нарежда какво да прави. Ясно е, че това е забранено, 

защото съдържа дела, включващи многобожие и неверие.

Шести метод:

 ат-тенджим Общуване с определена звезда Този метод е познат също и като ар-расд (от терассада - наблюдавам). 

Магьосникът чака, наблюдавайки небето, 

докато изгрее точно определена звезда.

 След това говори с нея, използвайки обаятелен език,

 и прочита заклинание, 

съдържащо многобожие и неверие, за което само Аллах  знае. После извършва движения, които, 

както той твърди, карат духа на тази звезда да се спусне. 

Но това всъщност е дело на обожаване на тази звезда, вместо обожаване на Аллах . 

Магьосникът може да не е наясно със своето действие,

 но това е дело на обожаване и възхваляване на друг, освен Аллах . 

В резултат на това обожаване, шейтаните изпълняват заповедите на магьосника.

 Той обаче вярва, че звездата е тази, която му помага, а звездата, която е погрешно набедена, дори не знае какво се случва. Магьосниците твърдят, че този вид сихр не може да бъде развален, освен ако звездата не се появи отново.

 Има звезди, които се появяват само веднъж годишно, затова магьосниците чакат и наблюдават, докато звездата се появи отново. 

Тогава те прочитат заклинание, в което търсят закрила при тази звезда да развали техния сихр. 

 Делото, съдържащо неверие, е възхваляването и търсенето на закрила при други, освен при Аллах, да не говорим за заклинанието, което съдържа думи на неверие. 

 Седми метод:

 ал-кеффу Чертаене на квадрат около лявата ръка на малко дете Магьосникът взима малко момче, което не е достигнало пубертета и което не е с абдест, след което начертава квадрат около лявата му ръка.

 Магьосникът изписва заклинания, съдържащи многобожие, около четирите ъгъла на квадрата. 

След това слага масло и синя роза,

 или масло и синьо мастило, в ръката на детето, 

която е в квадрата.

 После изписва и други заклинания с единични думи върху правоъгълен лист хартия. 

Поставя хартията над лицето на детето, като козирка, и слага шапка, за да стои устойчива.

 След това покрива напълно детето сдебела дреха. 

В това време детето гледа в ръката си, но очевидно не може да види магьосника, тъй като е скрито на тъмно. 

Магьосникът започва да чете заклинание, което съдържа крайно неверие. 

В резултат на това детето чувства, че сякаш тъмнината се е превърнала в светлина, и вижда движещи се изображения върху ръката си.

 Магьосникът пита детето:

 „Какво виждаш?”, а то отговаря:

 „Виждам изображение на мъж.” 

 Магьосникът казва:

 „Кажи му, че магьосникът казва това и това!” 

 Тогава изображението започва да се движи съгласно неговите заповеди. 

 Този метод се използва главно при търсене на изгубени неща. Отново няма спор относно делата, включващи многобожие е неверие, и странните заклинания, които се използват в този метод. 

 Осми вид: 

ал-асар Следи от миризмата на пот по дрехите Магьосникът помолва болния да донесе дреха, по която има следи от миризмата на неговата пот, като например носна кърпа, тюрбан или риза. 

Да предположим, че е носна кърпа.

 Той връзва кърпичката така, че дебелината й да бъде четири пръста. 

След това я хваща здраво и прочита сура ат-Текясур

 (Коран: 102) или друга къса сура от Корана на висок глас.

 После прочита заклинание тихо и призовава джин, казвайки: „Ако болестта на този болен е причинена от джин, 

скъси тази дреха!

Ако болестта на този болен е причинена от уроки, 

тогава я удължи! 

Ако болестта на този болен е причинена по естествени причини, тогава запази дължината на дрехата!”

 Тогава магьосникът повторно мери кърпичката и ако тя надвишава четири пръста, той казва на болния: 

„Страдаш от уроки!” 

Ако тя е по-къса, той казва на болния:

 „Страдаш от влиянието на джин!”

 Ако размерът на дрехата все още е четири пръста, той казва на болния:

 „Няма нищо нередно с теб. 

Отиди на лекар!”

Коментари за този метод 

 1) Магьосникът обърква болния. 

Той чете айети от Корана на висок глас с цел да накара болния да вярва, че бива лекуван с Корана.

 Това всъщност не е така, а тайната се крие в заклинанието, което той изрича тихо. 

 2) Търсенето на помощ от джиновете и призоваването им е многобожие (ширк). 

 3) Джиновете много лъжат. 

Кой знае дали този джин е казал истината или е излъгал! Работата на някои магьосници е била изпитана и е доказано, 

че понякога те казват истината, но в повечето случаи лъжат. Например един болен ми каза, че магьосник му рекъл,

 че страда от уроки. 

Но когато прочетох няколко айета от Корана на болния, чрез него проговори джин. 

Това показа, че болният не страдаше от уроки.

 Примерите като този са много, както и други методи,

 за които аз не зная. 

 Отличителни черти на работата на магьосника Ако намерите някои от следните характеристики у човек, 

който лекува хора, страдащи от магия или други болести, свързани с нея, 

 тогава този човек определено е сахир (магьосник):

 1) Пита болния за името му и за името на майка му. 

 2) Взема потна дреха от болния (парче плат, шапка, кърпичка, фланела и т.н.).

 3) Понякога иска животно с определени характеристики, 

което да се заколи без да се спомене името на Аллах .

 Може да използва кръвта на убитото животно, за да оцвети някои болезнени места на пациента, или да изхвърли трупа на разрушено, изоставено място. 

 4) Пише заклинания. 

 5) Произнася неразбираеми заклинания.

6) Дава на болния хиджаб (заклинание, написано на парче хартия), което съдържа квадрати, в които са написани букви или цифри.

 7) Дава указания на болния да се изолира сам в тъмна стая и да не говори с хората за определен период от време. 

Обикновените хора наричат това алхиджба 

(акт на усамотяване за дълго време).

 8) Понякога инструктира болния да не докосва вода за определен период от време, обикновено четиридесет дни. 

Това показва, че конкретният джин, работещ за магьосника, е християнин.

 9) Дава на болния разни неща, които да зарови в земята.

 10) Дава на болния няколко парчета хартия, които да изгори и да ги ползва като тамян за тялото му. 

 11) Мърмори неясни думи.

 12) Понякога съобщава на болния името му, града му и целта на посещението му. 

 13) Пише части от букви върху хартия (хиджаб) или върху чиния, направена от бял порцелан, и казва на болния да отмие написаното с вода и след това да пие от нея. 

 Ако разберете, че този човек е сахир (магьосник),

 не отивайте при него, защото ще се превърнете в човека, който Мухаммед (с.а.с) описва в следния хадис:

 „Който отиде при чародеец и повярва на думите му, той е станал неверник в низпосланото на Мухаммед ."


Коментари

Популярни публикации от този блог

Какви стихове трябва да се четат от магьосничество. Дуа от повреда и зло око - как да използваме за премахване на магьосничество. Те трябва да бъдат спазвани.

Магията

ПЪТИЩАТА НА ШЕЙТАНА 8